KENAPA AKU DI LAHIRKAN CHUBBY??

Monday, 4 July 2011


Ade orang bertuah di lahirkan size kecik aka kurus. Mcm Ieja dari darjah 6 sampai la bersalinkan Fariz, memang sgt comey aka chubby. hehehe. Kawan2 lama dah tau sgt. Tp sampai bile nak gemuk??? Uwaaa. Ieja rs nampk tua bile kite gemuk. Siapa setuju angkat tangan ye. Hahaha. So klau badan kite xperfect, maka mari la kite berusaha kuruskan badan. Jangan cepat putus asa. Nak kurus tak la perlu mcm supermodel, asalkan kita yakin utk pkai ape2 baju + sehat. Bile kurus, kite nampak muda+cantik = confirm hubby bertambah2 syg :-) So apekah pilihan yg ada utk kurus?



After ieja cube mcm2 cara, CONFIRM Premium Beautiful plg mudah. Tak perlu lapar, tak perlu exercise giler2 & yg plg best xperlu tunggu bminggu-minggu untuk nampak kurus. Dgn PB serta merta dah bleh nampak kesannya. Kenapa PB sgt berkesan?

Pakai Premium Beautiful 1 jam, akan membakar 900 kalori

manakala, Berjogging 1/2 jam, akan membakar 350 kalori sahaja. Bayangkanlah sehari 8jam kite pakai PB = 900 x 8 = 7200 kalori. So apa tunggu lagi. Call @ Email Ieja sekarang untuk FREE Trial + Consultation.

mobile: 016-3118602
email: shaliza_82@yahoo.com

p/s: Above pic was taken last week after pkai PB. Before pkai PB Ieja xmuat baju tu, xsangka saje try pkai baju2 lama, muat pulak.. sgt HAPPY .. hehehe
Post Comment
Faizal Syukri @ Peja said...

utk pompuan je ke?


Artikel terbaru:
Facebook - Medium Komunikasi Utama

Atiqah Wadiah said...

org chubby pon chumel :)

iejaaziz said...

Peja, lelaki pun boleh pkai tp pkai waist nipper shj :-)

especially klau yg ade msalah pinggang, slip disc & yg plg pentg nak kuruskan perut. Rmai je lelaki yg pkai.

iejaaziz said...

Atiqah: memg comel juz susah cari baju + kurg keyakinan diri .. plg takut sakit dtg hinggap .. hehehe ..

Auto Post Signature

Auto Post  Signature